فصاحت : اقای حیدرپور تیم مال تو ! این فردا برای گهر کی می رسد؟

 

 

 

فصاحت : اقای حیدرپور تیم مال تو ! این فردا برای گهر کی می رسد؟

 

 

 سایت ایران41: محمدرضا فصاحت در مصاحبه ای تند علیه مدیر اجرایی باشگاه گهر به سایت ایران41گفت: تا بحال قصد داشتم به خاطر این مردم سکوت کنم و یا در نهایت به خاطر فتنه دشمنان با سکوت کنار بروم ، ولی مصاحبه های بی محتوای اقای حیدرپور باعث شد که بنده مسائلی را مطرح کنم .

در ابتدا تکرار مصاحبه قبلی خود اعلام کنم خطاب به اقایان که لر ساده دل است نه ساده لوح ! وقتی مصاحبه اقای رحمتی را خواندم تاسف خوردم که چرا مدیر کل ورزش و جوانان یک شهرستان در اصحاب رسانه اعلام کند مدیر عامل رسمی باشگاه حیدرپور است با حکم دادستانی ، خطاب به اقای رحمتی اعلام کنم ایشان مدیر عامل نبوده و تنها سمت مدیر اجرایی را تا زمان نقل و انتقالات دارد ، سمتی که برای ایشان عقده شده .

اما در جواب اقای حیدرپور که گفته بودند مالکین جعلی قصد اجاره داشته اند نه خرید ، اقای حیدرپور بنده از ابتدا تا اخرین جلسه ای که در این ضمینه داشته ام به خود اجازه نداده ام مقابل شما بنشینم چرا که هویتت برای تمامی اصحاب ورزش و رسانه مشخص است و اهلیتی برای این واگذاری و جلسه با بنده نداشتید .

در مورد وعده و وعید های روزانه حضرتعالی نیز بگویم ، تا کنون 4 ماه می گذرد که این صحبت های تکراری را مردم می شنوند ، ابتدا اعلام کردید اقای هاشمی را به توافق رسیدیم ، بعد اقای ایت الله زاده را مطرح کردید ، سپس وی را تخریب کردید و اقای هدایتی و خروطی را مطرح کردید ، بعد از ان بدون توضیحی در مورد چگونگی نتیجه مذاکراتتان اقای مافی را مطرح کردید .

صبح دیروز در سایت شخصی خود " گهر " اعلام کردید با وی به توافق رسیده و حتی در جلسه ای با حضور میثاقیان وی را به عنوان سرمربی اینده معرفی کردید ، مردم دورود ! در این رابطه اعلام کنم این جلسه به چهار روز پیش برمیگردد ، خودتان قضاوت کنید شخصی که هنوز بعنوان مدعی خرید باشگاه قرارداد خود را نهایی نکرده چطور با اکبر میثاقیان وارد مذاکره شود ، ضمنا اقای حیدرپور به مردم دورود شروط اقای میثاقیان را نیز اعلام کرده اید ؟ بگذارید مردم دورود بدانند اقای میثاقیان قصد دارد تیم را با بازیکنان خود ببندد و مبلغ پیشنهادی این سرمربی را اعلام کنید لطفا . در انتها به حضرتعالی اخطار می دهم در صورت تخریب مجدد مسائلی را به استناد به مردم عزیز شهرستان دورود خواهم گفت تا دوست و دشمن را بیشتر بشناسند . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: